reklama

Radosť aj bez peňazí ..

Všetko dobré do Nového roku .. väčšinou takto znie druhá časť priania, ktoré ľudia defaultne vinšujú po veselých Vianociach. Zobral som si ho teda k srdcu a rozhodol sa niečo dobré spraviť. Na podnet Ľubice Mackovej z Pezinku som si povedal, že by bolo milé hneď na úvod roku zorganizovať akciu, ktorá by mohla potešiť mnoho ľudí. Úplne nezištne, s radosťou a hlavne zadarmo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mnohokrát vlastníme kopec krásnych vecí, ktoré ani nepotrebujeme a doma zapadajú prachom. Buď sme ich dostali, alebo v návale nadšenia kúpili a v zápätí na nich zabudli. Načo nám sú takéto veci doma, keď si ich ani nevšimneme? Práve z takýchto vecí by sa mohol tešiť niekto iný. Niekto, komu by sa hodili viac a zároveň by mu urobili radosť. A práve o tom bola táto akcia.

Obrázok blogu
Obrázok blogu


.. knižky si našli svojich nových majiteľov rýchlo ..

Zóna bez peňazí pritiahla do bratislavského Batelieru mnoho podobne zmýšľajúcich ľudí, ktorí tam priniesli oblečenie, knihy, mapy, hračky, CDčka, dvakrát darované náušničky a kadejaké ďalšie rôzne drobnosti. Keďže o tejto akcii napísala Lucia Tkáčiková článok do SME, nechcem sa zbytočne opakovať, ale nedá mi zo strany organizátora nenapísať aspoň pár viet a poďakovať všetkým, ktorí sa na Zóne bez peňazí v Bratislave podielali a pomáhali. V prvom rade je to Jeromemu a Julienovi z Batelieru, ktorí mi ponúkli svoje priestory úplne zadarmo bez akéhokoľvek nájmu alebo časového obmedzenia. Zároveň sami prispeli mnohými vecami, ktoré si hneď po začatí akcie našli nových majiteľov. V druhom rade mojej polovičke a blízkym priateľom, ktorí v Batelieri po celý čas výrazne pomáhali, uvádzali ľudí a vysvetľovali im, kde môžu svoje prinesené veci zložiť, čo sa kde nachádza a kde sú darčeky určené pre deti do detských domovov. Ľudí pribúdalo, predmetov tiež a Batelier sa postupne zaplnil. Niektorým bolo divné a pripadali si blbo, že nič nepriniesli, ale zato si veľa vecí odniesli. Samozrejme to vôbec nevadilo a nikomu neprekážalo, pretože si sami urobili radosť a práve to bolo cieľom celej akcie. Oblečenie, ktoré po akcii zostalo, poputuje sociálne slabším rodinám a bezdomovcom, aby urobilo radosť ľuďom, ktorí sa do Batelieru nedostali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu


.. z hračiek sa pochopiteľne deti tešili najviac ..

Pozitívne ohlasy a vyčarované úsmevy ma len utvrdili v tom, že sa táto akcia opakovať musí. Keď sa nám podarilo potešiť ľudí v hlavnom meste, prečo by sme to nemohli urobiť aj v iných mestách? Najbližšia Zóna bez peňazí bude v apríli a periodicky sa bude opakovať každého štvrť roka v rôznych mestách na celom Slovensku. Dátumy a miesta sa dozviete na stránke Projektu Život. Ďakujem vám veľmi pekne za podporu a mám radosť, že spolu robíme svet krajším a radostnejším :)

Mnk Blog

Mnk Blog

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nesúďte ma podľa toho ako vyzerám,len preto, že sa na svet inak pozerám,rozprávate o slobode v dnešnom svete,nikdy zo mňa nebude to, čo vy chcete ..Som taký, aký ja chcem byť,a takto budem ešte dlho žiť,som taký, aký ja chcem byť,nemáte právo mi v tom zabrániť .. Zoznam autorových rubrík:  ZážitkyVýletyOstatné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu