reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mnk Blog

Mnk Blog

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nesúďte ma podľa toho ako vyzerám,len preto, že sa na svet inak pozerám,rozprávate o slobode v dnešnom svete,nikdy zo mňa nebude to, čo vy chcete ..Som taký, aký ja chcem byť,a takto budem ešte dlho žiť,som taký, aký ja chcem byť,nemáte právo mi v tom zabrániť .. Zoznam autorových rubrík:  ZážitkyVýletyOstatné

reklama

Ostatné

Radosť aj bez peňazí ..

Mnk Blog

Radosť aj bez peňazí ..

Všetko dobré do Nového roku .. väčšinou takto znie druhá časť priania, ktoré ľudia defaultne vinšujú po veselých Vianociach. Zobral som si ho teda k srdcu a rozhodol sa niečo dobré spraviť. Na podnet Ľubice Mackovej z Pezinku som si povedal, že by bolo milé hneď na úvod roku zorganizovať akciu, ktorá by mohla potešiť mnoho ľudí. Úplne nezištne, s radosťou a hlavne zadarmo.

  • 6. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 430x
  • 0
O živote ..

Mnk Blog

O živote ..

Žijeme v zvláštnej dobe, kde peniaze a moc prevládajú nad zdravým ľudským rozumom, nenažranosť a chamtivosť nemá hraníc, keď nám konzumná a komerčná doba ukazuje svoju pravú tvár. Odstraňovanie nepohodlných ľudí, ktorí odhaľujú ka

  • 12. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 092x
A ževraj zadarmo ani pes nebreše ..

Mnk Blog

A ževraj zadarmo ani pes nebreše ..

Mnoho Bratislavčanov sa teší na víkendy, keď opúšťajú paneláky rušného betónového mesta, aby mohli navštíviť naše krásne lesy a prírodu. A keď už nie na celý víkend, tak aspoň na jeden deň. Vybehnúť zo zovretia štyroch stien, posedávať na lúkach, počúvať štebot vtákov a popri tom sledovať putujúce mraky na oblohe a zažiť harmóniu prírody. Založiť oheň, opekať klobásky, otvoriť pivečko, vypnúť hlavu a vychutnávať si pokoj ..

  • 22. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 307x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu